måndag 11 mars 2013

Halvvägs!

Dag 15 av 30. Svisch!!

Sockeriet går det nog egentligen riktigt, riktigt bra med. Vi var ju på mellogenrep i fredags, barnen och jag, tillsammans med två av dotterns kompisar och deras mammor. Det var McD innan med milkshakar, och sen var det smågodis och popcorn och chokladbollar. Fast inte till mig :) Sallad på McD och ingenting på hela showen. Fast jag svullade räksallad när jag kom hem- säkert inkl en massa dolt socker. Men ändå. Jag är ganska nöjd med mig själv!

Tränandet förra veckan däremot var långt ifrån varje dag. Inte ens varannan. I tisdags kör, i onsdags var jag tvungen att sova. I torsdags tränade jag sent, i fredags var det ju mellogenrep. I lördags kom sambon hem SENT och igår sjöng jag hela dan. Fast jag gick till kyrkan 20 min och mellan kyrkorna 30 min. Lite sol i alla fall...

Nå. Det är väl bara att ta tag i det där tränandet igen. Fast kanske inte just ikväll- nu är det dags för "genrep" med orkester inför helgens barockkonsert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar