söndag 26 februari 2012

Åtta kolhydratsrensade dygn!

Jag är förvånad över att det har gått så enkelt, stolt över att jag gjort 1/4 av den här månaden.

Igår blev det äggröra (på mormors vis, fast utan mjöl. Kokt, inte scramblad!) med hallon och kokosolja till frukost. Tonfisk och blandad sallad, kesella-och majonnäsdressing, 1/2 nygrillad kyckling I PANIIIK efter att ha varit stödsångare på ett bröllop, ugnslax med färsk spenat och gräddfilssås till middag, lite gurka och dip till mellon och så- lite turkyoghurt, grädde och frysta hallon när kvällssuget satte in.

Ingen choklad, inget fikabröd, inga mackor, ingen pasta, ingen potatis. Ingen frukt, inga rotsaker (utom moroten i wokgrönsakerna häromdan).

Och jag TROR att jag faktiskt har tappat litegrann. Kläderna sitter lite, lite mindre tight!

Om tre veckor ska jag upp på vågen. Usch. Jag kommer bli skitledsen för att jag är så tung. MEN jag får väl använda tiden fram till dess att träna mig mentalt för att se kilo-siffran som en utmaning, inget annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar