lördag 1 januari 2011

2011, nyårsdag

Ett nytt år. Gott, hoppas jag! Vi fyller förtio. jag och O. Han fanns i mitt liv när jag fyllde 30- jag fick ett Goretex-ställ, en fantastisk middag på stan och en kväll på operan. Hur kan det redan ha gått tio år?!!

Under kommande år får förhoppningsvis klart vårt badrum och får kaminen på plats. Huset är absolut inte färdigt efter det, men det känns som om allt det stora är klart då. Kök, badrum, entré. Check.

Jag längtar efter att få ordning i matkällarn också. Det fattas FEM CENTIMETER för att få in två bra hörnskåp. Nedrans. Men det är symptomatiskt för vårt hus. Planen är i alla fall att köpa vanliga köksinredningar och pula in. Tror att förvaringen blir effektivast då.

Vi ska till Sälen med familjen, vi ska till Skottland och orientera/ prova whisky.

Nä, jag tror att 2011 kan bli ett riktigt, riktigt bra år. 2009 var ingen höjdare. 2010 var bra mycket bättre, men nu jäklar!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att 2011 blir bästaste bästa för dig! Kramar och kärlek!

    SvaraRadera