torsdag 23 september 2010

Filmkväll, lärdomar och utmaningar

Den där filmkvällen havererade. Efter 48 minuter helhängde sig hyrfilmen (Wolfman) och det gick inte att få igång f-n skapet igen. Nähe. Så det var bara att krypa till kojs, det.

Lärdom: två glas koffeinspetsad läsk innan läggdags är DUMT. : )

Sexveckorsutmaningen hos Ella fortsätter. Ett träningspass till så är jag hemma för denna vecka.

Följande saknas:
- maxtest planka, armhävning, upphopp och jägarvila. Skulle vilja hinna ett 30 min joggingmax också, men det kommer jag inte få in i schemat. *morrar*
- 10 saker med mig själv som jag är stolt/nöjd över.

Ikväll måste jag packa, imorgon bär det av till Vadstena, och när jag kommer hem på söndag kväll lär jag ju inte vilja träna. Undrar om jag ska försöka få med träningskläderna i packningen?!

Nåja. 9 dagar utan godis, glass och vin. Imorgon firar vi 10/30. En tredjedel!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar