onsdag 15 september 2010

Första dagen- rapport

Tjaa, det gick ju bra. I alla fall sissådär ett halvt dygn. Lite nötter som mellis till matlagningen. BubbelVATTEN med lime. Till middag mat från Linas matkasse (kyckling, kantareller, klyftpotatis (det skulle vara kokt enligt receptet, men ska sonen äta något alls, så...), blomkålspuré). Familjen åt tårtrester till efterrätt. JAG VILL HA.

Så jag har roat mig med att läsa lite i inspirationsbloggar. Det finns många som kämpar och kämpar. Med vikt och träning.

Så jag måste väl kunna jag också!?

29 dagar kvar. Tjolahopp. Te eller silverté till kvällsfika?

Och så den eviga frågan- vika tvätt, städa eller gå en promenad...

Uppdatering kl 2201. 35 min promenad. > 10 000 steg idag. *glad* Barnmatsfruktpuré (över från tårtmakandet) och naturell yoghurt + solrosfrön till kvällsmål. En dag avklarad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar