tisdag 21 september 2010

Och på sjunde dagen...

...vilade hon?

Cykel till dagis/skola, precis som nästan alla dagar, och så cykel till jobbet. Har ingen cykeldator just nu, och eniro.se är väl inte så exakt. Framförallt när man inte har riktigt järnkoll på exakt hur man cyklade.

Sambon flinade åt mig när jag sa att jag hängt på träningsutmaningen. "Ja, det låter nästan lite naivt". Jag var på vippen att bli förbannad, men sa istället att "det är bara 6 v- du får hjälpa mig så att jag verkligen kommer ut". Det är ju faktiskt inte omöjligt att avverka 2,5 mil/v, framförallt inte om man kan räkna in dem i de 5 träningspassen.

Yoghurt med müsli till frukost, havremjölk och rågmacka till mellis, pasta med quornsås och aubergine- och kikärtshummus och knäckebröd till lunch. Ett äpple till mellis. Låter ju riktigt nyttigt!

Imorgon börjar v 2, samma upplägg som första veckan. Den enda tillåtna lasten är kaffe. Och sötningmedelsläskeblask.

Nu blir det ett glas vatten till och en kopp starkt kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar