söndag 18 mars 2012

Bortom alla mardrömmar!?

Det här var värre än jag trodde. Verkligen värre än värst.

Jag vägde 10 kg mer än jag trodde. 15 kg mer än jag borde. 20 kg mer än jag vill. Kanske tom 25 om jag verkligen tänker till... Det är inte precis något man fixar innan stransäsongen, det. Det väntar BBC (om betalningen funkat), 40-årsfester, italienresor och bröllop i Skåne.

OK. Jag HATAR verkligen min kropp som suuuger upp allt och som inte alls vill släppa minsta lilla gram. Jag önskar verkligen att jag kunde ta till enquickfix och låta en plastikkirurg skära/suga bort de värsta ansamlingarna.

Jag hade tänkt att smyga in lite kolhydrater igen, men nu vet jag inte. Det är mycket "matmys" inplanerat framöver: mammamiddag, mammamiddag på stan, restaurang med två gamla kompisar. Och så påsk och Sälen.

Jag säger som Ranelid "Herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrregud". Och ikväll, efter konserten, blir det vitt vin och sista avsnittet av "Äkta människor".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar