måndag 19 mars 2012

Post trettiovitadagar måndag

Gårdagskvällens konsert på Beckis gick riktigt, riktigt bra. Lite extrakul var att paret Dominique satt i publiken!

Väl hemma blev det lite välförtjänt vitt vin. Medan jag läste för storsonen ynkade dottern över sin ömmande mage. Och SPLÖTSCH så förstod vi varför. Kräksjuka. Så parkerade med S i Ls våningssäng och hon fick ligga uppe i storsängen med pappa. Och sen var hon uppe minst en gång i timmen till kl 4. S hade väldigt svårt att somna om. Men jag såg Äkta Människor på SVTPlay, så det gjorde inget. När hubotarna väl tuffat klart (för den här gången?!) somnade han snällt.

Så. Måndag igen. Och det SNÖAR!? Hrmf. Och jag har, som sagt, en sång resa framför mig. Grubblade igår om det gick att hitta något sätt att bränna 7000 kcal/v, men jag kom fram till att det nog var ganska utsiktslöst. MEN det kan ju inte skada att följa Martin Lidbergs åttaveckors powerwalksprogram från Aftonbladet.se?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar