lördag 17 mars 2012

Sista kvällen!

Imorron fyller lilleman 9 månader. Hans mamma ska väga sig efter en månads kolhydratvägrande.

Jag vet att jag kommer bli förtvivlad över att jag är så j-kla tung. Fast nu har jag ju alltid varit tung, även i mina minst tjocka perioder. Jag ser bilder på mig när jag har BMI i det närmaste 25, och jo, jag ser faktiskt inte speciellt tjock ut. Visst är det märkligt.

Nå. Har avslutat mina trettio dagar med att sjunga i Tyska Kyrkan. Bruckners E-mollmässa och Stravinskys Symphony of Psalms. Det gick... sådär. Nytt försök imorgon. Mellis/middag blev tre kokta ägg, 1/2 liten burk Keso (varför finns den ekologiska Keson bara i småförpackning?!) med hallon. Smarrigt. Och så lite nötter. Nu blir det lite silverté på grädde och vatten. Och lite paranötter. Och så lite av dippen som var kvar efter familjens lördagsmys. TUR att gurkan var slut. Annars hade jag förätit mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar