onsdag 28 mars 2012

Träningsvärk och kalorikoll

OK. Jag går inte i trappor idag. I alla fall inte NERFÖR. Inte med bebis i famnen. Och jag går helst inte på toa. Att lite utfallsgång kunde ge lika brutal träningsvärk som ett Brolopp är skrämmande. Otränad? Jasså...

I måndags joggade jag ju mina första två km på 1,5 år dessutom, och jag misstänker att det spär på det hela lite. Så idag blev det VILA. 2 timmar med sonen på förmiddagen och nån halvtimme på eftermiddagen för att få honom att komma till ro.

Kalorikollandet är ganska intressant. Idag har jag kommit upp i den otroliga summan av drygt 800 kcal. Man kan faktiskt äta sig mätt på det. Macka till frukost, sallad och kött till lunch och tomatsoppa med kikärter till middag. Intressant. Ska äta lite till- eller kanske dricka- innan jag går och sover. Tror att min kropp inte riktigt uppskattar svältande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar