lördag 31 mars 2012

Ledsen, ledsen

OK. Det är bara 5 dagar, men ändå. 1200 kcal/dag och jag har rört mig minst för 300 kcal/ dag, oftast 500 kcal eller mer. Jag äter inte ens motsvarande min basala energinivå. Det BORDE ju synas på vågen?

Nope. Inte syntes det, inte. INGENTING. Tog måttbandet. Neejdå. Inte där heller. Hur är det möjlig att min kropp inte överhuvudtaget reagerar när intaget är mindre än uttaget, och så otroligt mycket mindre än för 6 v sen? Jag tycker att spegeln säger annorlunda, men siffrorna talar ju ett "sant" språk.

Att vara så ledsen över sin kropp gör att det blir så svårt att fortsätta kämpa på. Det spelar ju liksom ingen roll!?

Förkyld är jag också, rejält dessutom, så mitt tränande havererar såklart. Morr.

Och så snöar det. Det är liksom ingen hejd på eländet idag...

1 kommentar:

  1. Förstår att det känns motigt. Men.

    Det.Går.I.Vågor.Punkt.

    Fortsätt kämpa - det lönar sig!

    <3

    SvaraRadera