söndag 10 oktober 2010

101010

Ingen har friat till mig idag. Nähe. 11111, kanske. Fem dar före jag fyller förti?!

Det var födelsedagsdags för mammas moster idag. Vi hämtade tårta. Jag köpte mackor till barnen, sambon och mamma, och de åt i bilen. Jag tog en halv mun av barnens smoothie. Inga kakor, lite av grädden. Och en zip Baleys. Shitäckligt i vanliga fall, men nu gräsligt! TUR att mamma kunde ta mitt glas när Moster hämtade mer kaffe!

Jag var SJUKT låg när jag kom hem och slängde i mig en liten skål tacoköttfärssås med guacamole och keso, och sen vilade jag 20 min. Frös!

Till middag kylskåprensning; fläskkarré från i fredags, entrecote ur frysen, såsen från i fredags, klyftpotatis från kylen och så några rösti och sparris från frysen. Och några köttbullar som jag värmde på i såsen det sista jag gjorde. Alla åt gladeligen.

Sparris med lite vinägrett och parmesan är inte dumt.

Sen blev det 100 kylslagna promenadminutrar, varav 3 km "intervallgång". 11 km, ca, totalt. Tjoho.

Tre dagar kvar.

Eller kanske trettio till!? : )

...kom just på att jag måste hänga tvätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar