onsdag 20 oktober 2010

Onsdag med snövarning!

Det talas om SNÖ idag. Oj! Det är jag liksom inte riktigt beredd på. Men jag vet två som blir glada, och är de glada brukar jag vara glad!!

Att sjunga Brahms suger på en hel del sätt, mest genom att suga musten ur mig. Två körrep denna v, två nästa och sen H E L A helgen. Jag gick från jobbet till Tyska Kyrkan igår i småregnet. Jättebra att sitta och småfrysa i två timmar. Hej halsen, vill du va kompis med mig?

Det blev en kopp te på McD vid Brommaplan med de två andra kommunalåkande Brommakoristerna. Den ena med sin fyramånaders i vagn. Jag fattar inte att hon orkar. Imponerad! Hemma varm sojamjölk, ost, skinka och en bit kyckling och nötter. HA! Motstod det ruggiga mack-suget. Kan säga att jag höll på att smäkta bort i dregel på Donken när damen bredvid oss njutningsfullt doppade pommes i ketchup och krasade i sig.

Men det blev i alla fall 13 000 steg igår. Och jag har träningsvärk efter mitt plankande och armhävande i måndags. Det måste man ju ändå gilla!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar