fredag 15 oktober 2010

Dag 0

Trettio vita dagar avklarade. Ställde mig på vågen imorse. Den är dum. Eller faktiskt bara ärlig.

Det har varit ENKELT att skippa alkohol och godis. I alla fall alkohol... : ) Jag saknar mackor, men nu när jag börjat äta lite kolhydrater igen kan jag ju välja själv om jag vill käka en macka eller så.

Det blir 6 v till med A-bladets turbometod, dvs en GI-baserad historia. Tror att jag kanske ska ansluta mig till Viktklubb igen och få koll på intaget.

Slutet blev början till fortsättningen!

Träningsmässigt har denna v varit katastrof. Trött i kroppen och knoppen, ett smygande halsont och allmän låghet har krävt tidigt sänggående. Så, jag flyttar Ellas tiotimmarsutmaning till nästa vecka.

...bäst att göra det innan jag läser vad nästa vecka bär med sig i övrigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar